Zostań Skin Checkerem
i wraz z organizatorem - marką La Roche-Posay, zachęca do regularnego badania znamion.
Akcja ma na celu wzrost świadomości oraz profilaktyki raka skóry. Każdego roku na całym świecie diagnozowanych jest 200 000 nowych przypadków czerniaka. Podczas gdy aż 90% przypadków raka skóry można wyleczyć!
Wypowiedź Natalii na temat dbania o swoją skórę oraz akcji Zostań Skin Checkerem:
Większą uwagę na ochronę przeciwsłoneczną zaczęłam zwracać, gdy kilka lat temu wróciłam z wakacji cała w przebarwieniach. Wtedy dermatolog uświadomił mi, jak bardzo narażamy skórę niestosując odpowiednich zabezpieczeń. Każdy w mojej rodzinie ma wiele pieprzyków i regularnie obserwujemy znamiona, które pojawiają się na naszej skórze. Czerniak to jedyny nowotwór, który możemy wykryć sami. Dlatego akcje takie jak Zostań Skin Checkerem są bardzo ważne, pokazują jak prawidłowo troszczyć się o skórę. Cieszę się, że mogę brać udział w tej kampanii i zachęcam wszystkich, aby zostali Skin Checkerami.
Bardziej dbamy o zdrowie swoich bliskich niż własne. Marka La Roche-Posay postanowiła więc zachecić do dbania o siebie wzajemnie:
„Zaopiekuj się osobami ze swojego otoczenia, zwróć uwagę na ich znamiona i zostań Skin Checkerem! Chroń ich przed rakiem skóry, wykrywając nietypowe przebarwienia i zachęcaj ich, by odwiedzali dermatologa co najmniej raz w roku!”.
Symbolem akcji zostały dalmatyńczyki, naturalnie kojarzące się z plamkami na skórze. Psy wystąpiły między innymi w filmiku, w którym uważnie wzajemnie oglądają swoją skórę, zgodnie ze schematem opracowanym przez dermatologów.
Zapraszamy także na specjalnie stworzoną stronę www.laroche-posay.pl/skinchecker, z której dowiecie się jak zostać Skin Checkerem oraz jak prawidłowo dbać o zdrowie swoje i swoich najbliższych.